A LEGMESÉSEBB CSIPKÉS MENYASSZONYI RUHÁK

csipkes-menyasszonyi-ruha-lbf-lead.jpgLehet, hogy nem fogsz velem egyet érteni mert talán más az ízlésünk... Ettől függetlenül számomra ezek a legcsodálatosabb esküvői ruhák. Nézd meg Te is őket!

Imádni való vintage stílus

Mostanába nagyon hódítanak a vintage stílusú esküvők, és hát miért is ne hódítanának, amikor egyszerűen meseszépek a dekorációk, az asztalok, a ruhák ilyen stílusban. Megmondom őszintén, én nagyon odáig vagyok ezekért a tetőtől talpig csipke ruhákért, mert egyszerűek, mégis bármelyik nő igazi hercegnőként tündökölhet bennük

eskuvoi-ruha-lww2.jpg

eskuvoi-ruha-lww5.jpg

Ujjatlan vagy ujjas?

Ha választanom kellene, én inkább az hosszú ujjú ruhákra tenném a voksom, mert hát Katalin hercegnén is rendkívül jól mutatott! Na persze nem csak ezért tetszik, hanem mert egyszerűen csak csipke mániás vagyok. Bár tudom, hogy a sok néha (vagy talán mindig) sok, ezért egy olyan darabot választanék, aminek csak a felső része csipke.

eskuvoi-ruha-lww7.jpg

eskuvoi-ruha-lww.jpg

Villantsunk vagy ne villantsunk? Ez itt a kérdést!

Na ez egy örök téma nálam. Talán régi módinak fogtok gondolni, de én szeretem azt, ha egy nőnek se a melle, se a hasa, se a dereka, háta nincs kint a ruhából. Nem és nem! Persze én értem, hogy nagyon divatolni akarunk, és azt is megértem, hogy tökéletes alakja van annak a hölgynek aki felveszi, de egy esküvőt egy picit komolyabban kellene venni, és elhagyni ezeket. Természetesen a brosúrákban lehet gyönyörködni, és a magazinokban lévő ruhákban is, ettől függetlenül tegyük ezt a napot emlékezetessé, de ne villantással...

 eskuvoi-ruha-lww6.jpgeskuvoi-ruha-lww4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://littlewhitewedding.blog.hu/api/trackback/id/tr4912141869

43528-white-wedding-bouquet.jpg

46e60e2f38d6a0c53e59c955e4b279fd.jpg

4f38dca2a7146539b8e77e6ca1a0ffa6.jpg

Friss topikok

süti beállítások módosítása